KURUMSAL

KURUMSAL

Müşteri Memnuniyeti Politikası

       Şirketimiz müşteri mutluluğunu kendisine sürekli hedef olarak seçmiştir. Müşteri değer ve davranışlarındaki değişiklikleri her zaman sistematik olarak takip ederek, müşterilerimizin şirketimizden ve hizmetlerimizden neler beklediğini belirlemek ve bu beklentilerini koşulsuz yerine getirmek ana iş hedefimizdir.

 

·         Müşterilerimizin şikayet, talep, başvuru ve önerilerini Şirketimize kolaylıkla ve ücretsiz iletebildiğini,

·         Müşterilerimize en doğru yöntemlerle ve “0” hata ile hizmet sunarak % 100 müşteri memnuniyetinin sağlandığı, Şikayetin oluşmadan ilk seferinde doğru hizmetin verildiğini,

·         Şirketimize ulaşan şikayetlerin şeffaf, objektif, adil ve gizlilikle ele alındığını,

·         Kendimizi müşterinin yerine koyarak, empatik yaklaşım ile hizmetlerimizin verildiğini,

·         Müşteri memnuniyetinin temelinde çalışanlarımızın olduğu, aynı şikayetin tekrar oluşmaması için gerekli düzeltici ve önleyici faaliyetlerin gerçekleştirildiğini,

·         Teknolojiyi yakından takip ederek müşteri ihtiyaçlarına yenilikçi çözümlerin sağlandığını,

·         Müşterilerimize sunulan hizmetlerde en hızlı reaksiyon süresinin sunulduğunu,

·         Şikayetlerin yasal şartlar, kanunlara, yönetmeliklere uygun, Elginkan Topluluğu  geleneklerine bağlı ve “Yıllarca Beraber” ilkesi kapsamında çözümlerinin sağlandığını,

 

      Müşteri Memnuniyeti Yönetim Sistemimiz şartlarına uygun olarak şirketimizin tüm müşterileri, çalışanları ve diğer paydaşlarına taahhüt eder, kamuoyu ile paylaşmayı bir görev biliriz.