Müşteri Geri Bildirimleri

Erkan A. | İstanbul

Merhaba, Bugün öğlen saatlerinde bir istekte bulundum ve 1 saat geçmeden arandım. Çok teşekkür ederim. Bu bile yeter.


Emine T. | İstanbul

Sayın Yetkililer, Geçen hafta Petek temizliği konusunda servis aldığım Boğaziçi Teknik Servis çalışanlarına ve özellikle Onur Beye çok teşekkür ediyorum. Kötü alınan hizmetlerin değerlendirildiği gibi iyi verilen hizmetlerin de ödüllendirilmesi kanaatindeyim. Kendilerine teşekkürlerimi iletmenizi rica ederim. Syg


Tolga Y. | İstanbul

Sayın Yetkili, Banyoda kullanılmakta olan rezervuarın iç takım arızası için yapmış olduğum servis talebinin ertesi günü servis gelmiş ve gerekli onarımı yapmıştır. Servis hizmetinden çok memnun kaldığımı bilmenizi isterim. Gelen arkadaşların işlerine hâkim oluşu ve sorulan her soruya titizlikle cevap verişi kurumsal kimliğinize sahip çıkıldığının bence bir kanıtıdır. Gelen arkadaşlara ve firmaya tekrar teşekkür eder, müşteri memnuniyetlerinin artmasını yürekten dilerim. Saygılarımla.


Halil Ş. | İzmir

Montaj için 35 00 10 20 servis kodlu yetkili servisiniz özel ricamız ile saat 21 gibi geç bir vakitte bile bizleri kırmayarak bu işlemi gerçekleştirdi. Teknisyen Şükrü seyrek gayet kibar, işinde Mahir, montajını yapacağı ürünün özelliklerine Vakıf, ürünü kullanacak olan müşteriye anlayacağı dilden ürünü tanıtıcı bilgiler verip ve hatta videoya kayıt konusunda yardımcı olmuştur. Böylesine kıymetli bir personele sahip olmak da ancak sizin gibi güzel bir firmaya yakışırdı sizlerin nezdinde Tire bölge servisiniz Şükrü seyrek başta olmak üzere tüm çalışanlarınızı bu kaliteli ürün ve kaliteli servis anlayışı için tebrik ediyor iyi çalışmalar diyorum.


Emine Ö. | İstanbul

Selamlar, Bugün kombimizin tamiri için Zeytinburnu Servisinden Muhammed isimli teknisyen evimize geldi. Bütün servis süresi boyunca, efendiliği, kibarlığı, anlayışı, uyumlu iletişimi ve sorunumuzu çözmek için özveri ve titizlikle elinden geleni yapmasıyla takdirimizi kazandı. Kombimizin garanti süresi içinde 2. kez arızalanmasıyla markaya karşı sarsılan güvenimiz onun sayesinde tazelendi. Böyle elemanlarla çalıştığı için ECA'ya çok teşekkür ederiz.


Teoman A. | Ankara

08.04.2017 tarihinde çağr merkezinize ilettiğim talebim üzetine 10.04.2017 tarihinde yetkili servisiniz Bilge Tesisat Hüsayin ORTAKÇI tamamen umudu kestiğim klozet rezervuarını çok profesyonel bir ustalıkla tamir etti. Kendisine ve sizlere teşekkürlerimi sunuyorum. Memlekette böyle işini bilen ustaların var olduğunu bilmek gerçekten çok sevindirici. Bir kez daha ustamıza ve ustamıza ulaşmamıza aracı olan sizere çok teşekkür ediyorum. Saygılar.


Hayati C. | İstanbul

Merhabalar Ben ilk defa eca urun kullanıyorum. Yeni tasindiğim evdede eca kombi bulunmaktadir. Kombim ariza gosteriyordu ve ben kombinin ustunde bulunan Esenler yetkili servis numarasini arayarak servis istedim. Fakat ileri derece kekeme oldugumdan dolayi anlatmada zorluk cekiyorum ve genelde beni anlamakta da zorlaniyorlar. Telefona cikan bayan arkadasta ayni sekilde zorlaninca bana whatsapp kullaniyomusunuz dedi. Evet diyince isterseniz size whatsapp numarasi veriyim yazisma yoluyla daha saglikli yardimci olabilirim dedi. Bende onayladim. Yazisma yoluyla hem kendimi daha rahat ifade edebildim hemde verdigi talimatlarla kombimi calisir duruma getirdi. Boyle anlayisli insanlarla calistiginizdan dolayi size tesekkurlerimi sunuyorum iyi günler dilerim.


Mehmet Ç. | Ankara

Merhabalar, Evimde meydana gelen tesisat arızası için 06001009-Etlik/Ankara kodlu servisi aradım. Yetkili servis teknisyeni Hüseyin Ortakçı söylediği saatte gelerek, çok hızlı bir şekilde arızayı giderdi. Olumlu yaklaşımlarından dolayı çok memnun kaldık. İlgisi/ilginiz için teşekkür eder, saygılarımı sunarım.


Süleyman O. | İstanbul

BEN EVDE OLMADIĞIM ZAMAN KESİNLİKLE EVE SERVİS ÇAĞIRMAM ,SERVİSİN BAŞINDA MUTLAKA BULUNURUM. ECA BAHÇELİEVLER SERVİSİ KEMAL DEMİR DEN MEMNUNİYETİMİ BELİRTMEK İSTİYORUM. BİZ KIRSAL BÖLGE İNSANLARI MUTASIP İNSANLARIZ KEMAL BEYDE AHLAK EDEP ÖRF VE ADETLERİMİZE UYGUN HAL VE HAREKETLERİ Nİ ÇOK BEĞENDİM HOŞUMA GİTTİ. ARIZAMIZI KISA SÜREDE KIRIP DÖKMEDEN PROFESYÖNELCE ÇÖZDÜ, BANYOMUZ UN TEMİZLİĞİNİ YAPTI EŞYALARINI GAYET DÜZENLİ ŞEKİLDE TOPLADI VE GEREKLİ UYARILARINI YAPTI.BİZLERİ MEMNUN ETTİ. BU VESİLE İLE E.C.A YA VE KEMAL DEMİR BEYFENDİYE TEŞEKKÜR EDER SAYGI VE SEVĞİLERİMİ İLETİR,BAŞARILAR DİLERİM.


Şözdar K. | Şanlıurfa

Dün gece saat 12:30 da siverek servisiniz murat kongülü aradım kombimin altından su geliyordu .aradım saat gece 1 civarı bana yardımcı oldu ve cihazımı onardı teşekkürler murat kongül teşekkürler e.c.a


Ercan K. | Amasya

Dün Kurumunuza bir şikayet başvurusu yapmıştım.Yapmış olduğum şikayet sonucunda tarafıma 15 dakika içinde dönüş sağlandı ve problem aynı gün içinde çözüldü.Biz tüketiciler zaman zaman bazı sıkıntılar yaşamakta ve bu tür yollarla siz yetkililere ulaşmaktayız. Ben 37 yaşındayım ama sizler gibi işini takip eden müşterisini koruyan ve aynı gün içinde memnuniyet sağlayan bir firma ile karşılaşmadım.Almış olduğum bu hizmetten dolayı tüm çalışanlarınıza çok teşekkür ederim.Biz zaten ailecek .E.C.A ürünleri tercih etmekteyiz.Bundan sonrada ben tüm çevreme yetkisiz E.C.A satıcısı olarak görevlendirmiş bulunuyorum.Her karşılaştığım insana sizleri tavsiye edeceğim. Tekrar çok teşekkür ederim.


Safa A. | İstanbul

Wica model mutfak bataryası almıştım.kafa kısmında sıkıntı çıkmıştı.zeytinburnunda olmama rağmen bahcelievlerden servis gelip ilgilendiler.sorun çözüldü,servis cok ilgiliydi.ECA urunun arkasında durduğu icin teşekkür ederim.her zaman aklımda soru işareti olmadan alacağım yegane firma.


Seher S. | Eskişehir

TEŞEKKUR MESAJI 20.02.2016 GUNU SATIN ALARAK TAKTIRMIS OLDUGUM BATARYA ILE ILGILİ ŞIKYATIMI YETKILI BAYII VE YETKILI SERVISI ARAYARAK BILDIRDIM..SERVIS GELDI BIR PROBLEM OLMADIGI RAPORU TUTULDU. .YETKILI BAYII DEN DE NETICE ALAMAYINCA DURUMU TARAFINIZA MAIL ATARAK ILETTIM.. KONU ILE ILGILI BIRIMINIZCE IKI KISI TARAFINDAN ARANDIM VE ARAYAN KISILERİN COK IYI BIR DİNLEYICI OLDUĞU VE BU KONUDA IYI EGITIM ALDIKLARI BELLI İDİ.. ONLARIN SIKAYETIMI BEN ANLATIRKEN DINLEMELERI BILE BENI RAHATLATTI. KONUYU UST BIRIMLERE ILETECEKLERI VE DEĞERLENDIRECEKLERI BILDIRILDI. ARADAN IKI GUN GEÇTI ARTIK YAPILACAK BIRSEY YOK DIYEREK UMIDI KESMISKEN BUGUN TEKRAR YETKILI SERVIS TARAFINDAN ARANDIK. BİZZAT SERVIS SAHİBİ GÜLTEKIN BEY GELEREK COK BASIT BIR ISLEM ILE (BATARYA NIN UCUNDAKI FILTREYI DEĞİTİREREK ŞIKAYETIMIZİ GIDERDI.. ECA MERKEZI BIRIM MUSTERİ MEMNUNIYETINI GOZETEREK ADINA YAKISIR SEKILDE DAVRANDIĞI IÇIN COK MEMNUN KALDIK. ÇOK COK TESEKKURLER....


Nazire Ü. | İstanbul

İyi Günler Ekrem Bey, Size ve nezdinizde, ilgili E.C.A ekibine çok teşekkür ederim. Yeni kombimizi servis getirip taktı. Olaya çözüm odaklı yaklaşımınızla, firmanıza güven duymakla ne kadar haklı olduğumuz bir kez daha ispatlandı. Sizin gibi duyarlı, güvenilir, vizyon sahibi, müşteri odaklı firmalar çoğaldıkça bizler tüketici olarak taleplerimizi gönül rahatlığıyla, yorulmadan, güvenilir firma arayışında bulunmadan karşılayabiliriz.Tekrar teşekkür ederim.İyi Çalışmalar Dilerim.


Hizmetlerimiz hakkında istek, öneri ve teşekkürlerinizi iletmek için lütfen tıklayınız.